Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ
Kontakt telefoniczny
(42) 671 40 33
+48 600 833 170
Koszyk
0
NAJWYGODNIEJSZY SPOSÓB NA ZAKUP OPON
Opony NOKIAN

Nokian WR SUV 4 225/70 R16 107H

Pokaż w rozmiarze  

enlarge


objasnienie

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
1 Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).

Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
2 Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).

Hałas zewnętrzny toczenia opon
3 Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Marka Model Sezon Typ opony
Nokian WR SUV 4 zimowe 4x4
 
Rozmiar Indeks nośności Indeks prędkości Wzmocnienie
225/70 R16 107 (do 975 kg na oponę) H (do 210 km/h) XL
 
Rant ochronny Homologacja Dodatkowe informacje Kod towaru
Aramid Sidewall T430464
Cena za 1 szt. z VAT Data produkcji Dostępność Ilość Zamówienie
447.63
2018 r.
1-2 dni robocze
szt.

POOPONY.PL_T__O_ZIMA_2018a.png

PRODUCENT: NOKIAN TYRES  - firma istniejąca od ponad 80 lat, jest wiodącym producentem opon przystosowanych do ekstremalnych warunków. Już w 1934 roku zaprojektowała i wyprodukowała pierwszą na świecie oponę zimową "Kelirengas". Nokian Tyres jest jedynym producentem opon na świecie, który koncentruje się na produktach i usługach zapewniającym bezpieczną jazdę w warunkach panujących na Północy. Innowacyjne opony do pojazdów osobowych i ciężarowych oraz ciężkich maszyn użytkowych oferowane są głównie na rynkach w krajach, w których oprócz śniegu i lasów wymagające warunki drogowe obejmują również zmiany związane z porami roku. 

Nasz sklep uczestniczy w programie Zrzut_ekranu_2016_09_20_o_14.08.15.png

KLASA OPONY:  PREMIUM - opony klasy premium charakteryzuje najwyższa jakość wśród produktów dostępnych na rynku, nowoczesne, innowacyjne technologie oraz najlepsze mieszanki wykorzystywane do ich produkcji. Zapewniają komfort i bezpieczeństwo jazdy.


OPIS: NOKIAN WR SUV 4 to bezpieczny i niezawodny wybór dostosowany do samochodów typu SUV oraz crossoverów. Została zaprojektowana z myślą o drogach Europy Środkowej, a wśród jej najważniejszych cech można wymienić doskonałe prowadzenie na drogach pokrytych błotem pośniegowym oraz stabilne osiągi w zmieniających się warunkach pogodowych.

Nowa opona Nokian WR SUV 4 została przygotowana specjalnie na potrzeby kierowców SUV-ów z Europy Środkowej, aby zapewnić im najwyższą wydajność na śniegu, błocie pośniegowym czy w ulewnym deszczu. Bez względu na to, czy podróżujesz w pośpiechu po autostradzie, przedzierasz się przez gęsty miejski ruch uliczny, czy przemierzasz malownicze alpejskie drogi, masz prowadzenie pod kontrolą i możesz przewidzieć pracę pojazdu zarówno na śliskich, jak i na suchych nawierzchniach. Zapewniająca przyczepność koncepcja technologiczna Climate Grip Concept, opracowana przez Nokian Tyres, doskonale radzi sobie z nagłymi zmianami warunków na drodze i bezpiecznie przeprowadzi Ciebie oraz Twoją rodzinę przez zimowe miesiące.

Nokian WR SUV 4 oferuje doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz pozwala na precyzyjne manewrowanie podczas ulewnych deszczy i na błotnistych drogach. Solidna i wytrzymała konstrukcja w połączeniu ze specjalnie wzmocnionymi ścianami bocznymi daje pewność, że opona jest stabilna i przetrwa wszelkie uderzenia i nacięcia, jakie mogą się przydarzyć podczas jazdy.

Nowa opona jest dostępna w indeksach prędkości: H (210 km/h), V (240 km/h) oraz W (270 km/h). Szeroki wybór artykułów z tej linii obejmuje 57 produktów o wymiarze od 16 do 21 cali. Nowy model Nokian WR SUV 4 wejdzie na rynek jesienią 2018 roku.


Aby element zaskoczenia był jak najmniej dotkliwy, właściwości eksploatacyjne opony Nokian WR SUV 4 dostosowane do okresu zimowego opierają się na zapewniającej przyczepność koncepcji technologicznej Climate Grip Concept. To innowacyjne rozwiązanie uwzględniające unikalny system lameli, zimową mieszankę gumową oraz kierunkowy wzór bieżnika, pozwala poradzić sobie ze wszystkimi obliczami zimy – skutecznie i bez wysiłku.

Kierunkowy wzór bieżnika z lamelami, których układ został komputerowo poddany optymalizacji, funkcjonuje bezbłędnie w zróżnicowanych zimowych warunkach pogodowych. Został zaprojektowany z myślą o potrzebach SUV-ów o bardzo wysokich osiągach, więc zapewnia stabilne prowadzenie. Ciągłe żebro centralne stabilizuje oponę na każdej nawierzchni, zwłaszcza przy wysokiej prędkości. Kompleksowa i gęsta sieć lameli zlokalizowanych na krawędziach opony zwiększa stabilność i podwyższa komfort prowadzenia. Ostre krawędzie o zygzakowatym kształcie rozwierają się i zamykają podczas hamowania i przyspieszania, przez co zwiększają przyczepność na mokrej nawierzchni. Ponadto lamele usuwają wodę z powierzchni drogi, zwiększając stabilność i przyczepność na błocie pośniegowym i mokrej nawierzchni. Głębokie, ale podparte lamele przebiegające pośrodku barku opony usztywniają bloki bieżnika, dzięki czemu sterowanie pojazdem jest precyzyjne, a opona wykazuje odpowiednią wrażliwość na ruchy kierownicy.

Schodkowe stabilizatory znajdujące się między blokami barku bieżnika a obszarem centralnym obwodu opony, gdzie rozmieszczono wypustki systemu Snow Claw, zapewniają maksymalną przyczepność na śniegu oraz stabilność przy wysokich prędkościach. Z kolei „pazurki” skutecznie przywierają do powierzchni podczas jazdy w puszystym śniegu oraz po innych rodzajach miękkiego terenu. Poza tym, że taka struktura poprawia przyczepność na śniegu, zwiększa także sterowność, co ma znaczenie podczas pokonywania zakrętów czy zmiany pasa ruchu. Polerowane główne rowki nadają oponie stylowy wygląd, ale poza tym mają określoną funkcję. Skutecznie usuwają wodę i błoto pośniegowe z powierzchni opony, jednocześnie nadając ogumieniu nowoczesny charakter.

Nokian WR SUV 4 oferuje rewelacyjną przyczepność na zaśnieżonych drogach nawet w sytuacji spadku temperatury. Mieszanka Nokian WR SUV Winter pozostaje elastyczna i przyczepna nawet przy dużych mrozach. Ta mieszanka gumowa nowej generacji, przygotowana z myślą o zróżnicowanych zimowych warunkach i wysokich prędkościach, zachowuje doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz wysoką odporność na zużycie w każdej temperaturze. Czynnikiem wpływającym na optymalizację przyczepności na mokrej nawierzchni jest wysoka zawartość krzemionki w mieszance, z której powstaje bieżnik. Niezawodnie reaguje ona na wzrost bądź spadek temperatury. Nowa mieszanka w połączeniu ze wzorem bieżnika odpowiada także za niższy opór toczenia, co oznacza mniejsze wydatki na paliwo.

W porównaniu z poprzednim modelem – Nokian WR SUV 3 – nowa opona Nokian WR SUV 4 została udoskonalona zwłaszcza w kwestii prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni. Dzięki zdecydowanemu zwiększeniu możliwości hamowania na śniegu Nokian WR SUV 4 oferuje najlepszą na rynku przyczepność na ośnieżonej nawierzchni. Postępy dokonane w zakresie oporu toczenia sprawiają, że Nokian WR SUV 4 to także ekonomiczny wybór.

Wytrzymała konstrukcja i stabilne prowadzenie. SUV-y o dużej mocy stawiają oponom wysokie wymagania. Muszą być one wytrzymałe i solidne, aby mogły utrzymać stabilność ciężkiego i wysokiego pojazdu nawet przy znacznych prędkościach czy w trudnych warunkach drogowych. Nowa Nokian WR SUV 4 aktywnie wspiera systemy kontroli stabilności w samochodach typu SUV, a przy tym starannie i elastycznie zarządza wysokim obciążeniem kół pojazdu.

Poza mocną i stabilną konstrukcją technologia aramidowej ściany bocznej nadaje oponie jeszcze większą wytrzymałość. W strukturze ściany bocznej opony uwzględniono nadzwyczaj wytrzymałe włókno aramidowe. Dzięki niemu jest ona odporniejsza na uderzenia i nacięcia, które w innych warunkach z łatwością by ją uszkodziły i przerwały podróż. Takie zniszczenia zwykle zmuszają do wymiany opony.


Aby zwiększyć bezpieczeństwo, zamieszczono na bieżniku wskaźnik zużycia bieżnika DSI opatentowany przez Nokian Tyres. Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy WSI, pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków bieżnika jest nie mniejsza niż cztery milimetry. Gdy płatek śniegu już się zetrze, zaleca się zakup nowych opon zimowych, aby zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Wskaźniki dotyczące ciśnienia i lokalizacji widoczne w obszarze informacyjnym, który znajduje się na ścianie bocznej opony, również zwiększają bezpieczeństwo. Obszar informacyjny umożliwia zapisanie informacji o prawidłowym ciśnieniu oraz miejscu instalacji opony w trakcie wymiany ogumienia. Dodatkowe pola, które można wykorzystać w celu zapisania momentu obrotowego dokręcenia śrub montażowych, jeszcze bardziej zwiększają wygodę i poziom bezpieczeństwa. 

Najważniejsze innowacyjne rozwiązania: 



  • Koncepcja technologiczna Climate Grip Concept: Najlepsze prowadzenie na mokrej, błotnistej bądź ośnieżonej nawierzchni. Kierunkowy wzór bieżnika zapewnia stabilność w czasie jazdy oraz nadaje oponie parametry pozwalające w bezpieczny sposób poradzić sobie z aquaplaningiem i poślizgami na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, a tym samym udoskonalają jej prowadzenie zarówno po mokrych, jak i suchych drogach. Jednocześnie twarda mieszanka, z której powstają zimowe opony do SUV-ów, niezawodnie reaguje na zróżnicowane wzrosty i spadki temperatury w zimowych miesiącach.
  • Wypustki systemu Snow Claw zapewniają maksymalną przyczepność na śniegu. „Pazurki” skutecznie przywierają do powierzchni podczas jazdy w puszystym śniegu oraz po innym miękkim terenie. Poza tym, że taka struktura poprawia przyczepność na śniegu, zwiększa także sterowność podczas pokonywania zakrętów czy zmiany pasa ruchu.
  • Polerowane rowki. Stylowe i funkcjonalne: błoto pośniegowe i woda z łatwością spływają z gładkiej, wypolerowanej powierzchni głównych rowków. 
  • Technologia aramidowej ściany bocznej (Nokian Aramid Sidewalls) Nadzwyczajna trwałość. Niesamowicie wytrzymałe włókna aramidowe wzmacniają ściany boczne opony, zapewniając większą trwałość i lepszą ochronę w wymagających sytuacjach na drodze. Włókno sprawia, że opona jest odporniejsza na uderzenia i nacięcia, które w innym wypadku mogłyby z łatwością ją uszkodzić. 

Nokian_zLine_SUV_015_2.jpg



Nokian_WR_SUV_4_sidewall_with_rim_2000x2000_1.jpg

Zdjęcie ma charakter poglądowy, parametry na boku opony różnią się w zależności od rozmiaru. Felga nie jest przedmiotem sprzedaży.




Nokian_Tyres_cmyk_white_on_green_R_1.jpg GWARANCJA  NOKIAN TYRES

1. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.

2. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie do 2 miesięcy od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną. Karta gwarancyjna bez daty, stempla, numeru serii opony i podpisu Sprzedającego jest nieważna. O ile wada jest widoczna po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą na której była eksploatowana.

3. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu.

4. Firma ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia, z wyjątkiem przypadku, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku Sprzedający poinformuje Kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu rozpatrzenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

5. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru serii oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem:

  • nieprawidłowej techniki jazdy,
  • nieprawidłowego przechowywania opony,
  • nieprawidłowego montażu i demontażu opon,
  • eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami producenta;
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie wskutek uderzeń o przeszkodę,
  • uszkodzenia celowego,
  • trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach,
  • wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony,
  • uszkodzeń chemicznych,
  • naprawiania opon,
  • naturalnego procesu starzenia się gumy.

6. Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI – 1,6 mm.

7. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne).

8. W przypadku uznania reklamacji Kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 5 lat od daty produkcji.

9. Firma nie odpowiada za niedogodności oraz utracone korzyści powstałe na skutek nieużywania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji

Pliki do pobrania

Imię i Nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon (opcjonalnie):
Treść pytania:
Przepisz treść obrazka:
 
  • (zobacz) oraz Politykę Prywatności (zobacz) Sklepu.
  • tutaj.

Alternatywne produkty

Marka/Bieżnik Sezon Rozmiar Cena
Barum POLARIS 3 sezon 225/70 R16 103 T
406.52
Uniroyal MS PLUS 77 sezon 225/70 R16 103 H
411.90
Michelin LATITUDE ALPIN sezon 225/70 R16 103 T
430.50
Nokian WR SUV 3 sezon 225/70 R16 107 H
472.32
Tu zapłacisz kartą kredytową lub debetową
Infolinia
+48 42 671 40 33
+48 600 833 170
Pon.-Piąt.: 1000 - 1700
Sobota:    1000-1500
e-mail: sklep@po-opony.pl
Copyright 2015 Po-Opony.pl
Wykonanie: dP Internet