|
Marka |
Model |
Sezon |
Typ opony |
Nokian |
WR SNOWPROOF |
zimowe  |
osobowy |
|
Rozmiar |
Indeks nośności |
Indeks prędkości |
Wzmocnienie |
205/55 R16 |
91 (do 615 kg na oponę) |
H (do 210 km/h) |
|
|
Rant ochronny |
Homologacja |
Dodatkowe informacje |
Kod towaru |
|
|
|
T430989 |
PRODUCENT: NOKIAN TYRES - firma istniejąca od ponad 80 lat, jest wiodącym producentem opon przystosowanych do ekstremalnych warunków. Już w 1934 roku zaprojektowała i wyprodukowała pierwszą na świecie oponę zimową "Kelirengas". Nokian Tyres jest jedynym producentem opon na świecie, który koncentruje się na produktach i usługach zapewniającym bezpieczną jazdę w warunkach panujących na Północy. Innowacyjne opony do pojazdów osobowych i ciężarowych oraz ciężkich maszyn użytkowych oferowane są głównie na rynkach w krajach, w których oprócz śniegu i lasów wymagające warunki drogowe obejmują również zmiany związane z porami roku.
KLASA OPONY: PREMIUM - opony klasy premium charakteryzuje najwyższa jakość wśród produktów dostępnych na rynku, nowoczesne, innowacyjne technologie oraz najlepsze mieszanki wykorzystywane do ich produkcji. Zapewniają komfort i bezpieczeństwo jazdy.
GWARANCJA NOKIAN TYRES
1. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.
2. Reklamacje należy
składać w punkcie zakupu opon w terminie do 2 miesięcy od daty
stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną.
Karta gwarancyjna bez daty, stempla, numeru serii opony i podpisu
Sprzedającego jest nieważna. O ile wada jest widoczna po
napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą na
której była eksploatowana.
3. Gwarancja zgłoszona
po terminie podlega odrzuceniu.
4. Firma ustosunkuje się
do reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia, z wyjątkiem
przypadku, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta.
W takim przypadku Sprzedający poinformuje Kupującego o przekazaniu
opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu
rozpatrzenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca poinformuje Kupującego w terminie 14 dni od daty
zgłoszenia reklamacji.
5. Gwarancją nie są
objęte opony bez numeru serii oraz w przypadku, gdy wady są
skutkiem:
- nieprawidłowej
techniki jazdy,
- nieprawidłowego
przechowywania opony,
- nieprawidłowego
montażu i demontażu opon,
- eksploatacji w sposób
niezgodny z zaleceniami producenta;
- uszkodzeń
mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie wskutek
uderzeń o przeszkodę,
- uszkodzenia celowego,
- trwałego
uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej
zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu
w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach,
- wypadku drogowego,
niewłaściwego zastosowania opony,
- uszkodzeń
chemicznych,
- naprawiania opon,
- naturalnego procesu
starzenia się gumy.
6. Gwarancja nie obejmuje
również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI – 1,6 mm.
7. Reklamacja zostanie
uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe
wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne).
8. W przypadku uznania
reklamacji Kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została
zgłoszona w terminie do 5 lat od daty produkcji.
9. Firma nie odpowiada za
niedogodności oraz utracone korzyści powstałe na skutek
nieużywania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji
Pliki do pobrania
|